Content

Хайрыг би

Sunday, November 6, 2011

Хайрыг                                           б     и
Хайрыг    би     халуун               гараасаа    хөтлөлцөөд
Хорвоо ертөнцийг үүрд хамт   туулах итгэл гэж ойлгох юм
Хайрыг             би             бие          сэтгэлээрээ            нэгдээд
Харцаараа      л     ойлголцохын      нэр     гэж     бодох    юм
Хайрыг           би          итгэл           дүүрэн           амьдралдаа
  Инээж         жаргахын       эхлэл       гэж      ойлгох      юм
    Хайрыг                  би           хайраараа         жигүүрлэн
     Хамтдаа                        бүхнийг                туулахын 
   мөрөөдөл             гэж            ойлгох          юм
    Хайрыг би ганцхан чамайг  л  хайрлах
  Хүсэл        гэж      бодох     юм
Хайрт                  минь
Хайрыг           би
  Х о  н  г о р  
   чамайгаа 
   л гэх 
   юм 

0 comments:

Post a Comment

I LOVE YOU

❤ story